ΣΜΕΟΥΡΑ

  • + πλούσια σε φυτικές ίνες
  • + πλούσια σε βιταμίνη C
  • + λίγες θερμίδες
  • + πηγή βιταμίνης Β9
Σμέουρα

Τα σμέουρα

Τα σμέουρα (γνωστά και ως φραμπουάζ) συγκαταλέγονται στα πιο ευπαθή φρούτα και γι΄αυτό πρέπει να φυλάσσονται σε δροσερό μέρος μετά τη συγκομιδή. Είναι μαλακά και έχουν μια ευχάριστα γλυκιά γεύση.

Η λεπτή διαφορά

Τα σμέουρα συλλέγονται ώριμα και διαχωρίζονται από τη βάση του άνθους. Επιλέξτε μεγάλα σμέουρα που φαίνονται σφιχτά και στεγνά. Μην αγοράζετε φρούτα χτυπημένα ή πολύ μαλακά. Το χρώμα μπορεί να είναι από ανοιχτό έως σκούρο κόκκινο, πρέπει όμως να είναι ομοιογενές.

Συντήρηση

Συντήρηση

Τα σμέουρα είναι ιδιαιτέρως ευπαθή. Επομένως, διατηρήστε τα σε ένα δοχείο (μέχρι 3 μέρες) προφυλάσσοντάς τα από την υγρασία. Προσέξτε να μην επικαλύπτονται μεταξύ τους. Τα σμέουρα ενδείκνυνται για κατάψυξη.

Πώς τρώγονται

Φρούτα εύγευστα αλλά ευαίσθητα, πρέπει να πλένονται και να στεγνώνονται με μέγιστη προσοχή. Για επιδόρπιο, με παγωτό, σε τούρτες ή ως διακοσμητικά, τα σμέουρα προσφέρουν αναρίθμητες απολαύσεις.

Πότε είναι η εποχή για ΣΜΕΟΥΡΑ

no no no no no no no no no no no no
ΙΑΝ. ΦΕΒ. ΜΑΡ. ΑΠΡ. ΜΑΙ. ΙΟΥΝ. ΙΟΥΛ. ΑΥΓ. ΣΕΠ. ΟΚΤ. ΝΟΕ. ΔΕΚ.

Από πού έρχονται;

ΗΠΑ, Ισπανία, Ιταλία, Χιλή, Μεξικό, Αργεντινή

ΣΜΕΟΥΡΑ

Θρεπτικά στοιχεία

Μέσες τιμές ανά 100 g*
θερμιδική αξία 53,0 kcal
πρωτεΐνες 1,2 g
υδατάνθρακες 11,7 g
από τους οποίους σάκχαρα 8,0 g
λιπαρά 0,0 g
από τα οποία κορεσμένα 0,0 g
χοληστερόλη 0,0 mg
φυτικές ίνες 11,1 g
νάτριο 0,0 mg
βιταμίνη C ---
ασβέστιο ---
μαγνήσιο ---
σίδηρος ---
* Μέσες τιμές σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ