Το μήλο

Το μήλο είναι μια από τις πιο αγαπημένες τροφές για ένα ελαφρύ γεύμα. Είναι πρακτικό, γευστικό, θρεπτικό και διαθέσιμο σε διάφορες γεύσεις, χρώματα και μορφές υφής.

Η λεπτή διαφορά

Υπάρχουν πολλά νόστιμα είδη μήλων: γλυκά και αρωματικά όπως τα Royal Gala, ξινά και τραγανά όπως τα πράσινα Granny Smith ή με μια λεπτή γλυκιά γεύση όπως τα Red Delicious. Μια τόσο μεγάλη ποικιλία ικανοποιεί όλα τα γούστα.

Να επιλέγετε πάντα ένα μήλο με λεία φλούδα, χωρίς χτυπήματα και στίγματα. Και τώρα απολαύστε το!

Συντήρηση

Συντήρηση

Διατηρήστε τα στο ψυγείο. Σε υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες χάνουν τη γεύση και τη φρεσκάδα τους. Τα μήλα διατηρούνται στο ψυγείο μέχρι και έξι εβδομάδες.

Πώς τρώγεται

Τα μήλα είναι ένα τέλειο κολατσιό. Συνήθως δεν χρειάζονται καμία ποροετοιμασία εκτός εάν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε σύνθετες συνταγές. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση δίνουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Πάντα, πριν τα φάτε ή τα χρησιμοποιήσετε σε κάποια συνταγή, να τα πλένετε.

Πότε είναι η εποχή για Μήλα

no no no no no no no no no no no no
ΙΑΝ. ΦΕΒ. ΜΑΡ. ΑΠΡ. ΜΑΙ. ΙΟΥΝ. ΙΟΥΛ. ΑΥΓ. ΣΕΠ. ΟΚΤ. ΝΟΕ. ΔΕΚ.

Από πού έρχονται;

Νότια Αφρική, Χιλή, Αργεντινή, Βραζιλία

Μήλα

Θρεπτικά στοιχεία

Μέσες τιμές ανά 100 g*
θερμιδική αξία 50,5 kcal
πρωτεΐνες 0,3 g
υδατάνθρακες 11,6 g
από τους οποίους σάκχαρα 11,0 g
λιπαρά 0,2 g
από τα οποία κορεσμένα 0,0 g
χοληστερόλη 0,0 mg
φυτικές ίνες 2,3 g
νάτριο 2,0 mg
βιταμίνη C 4,8 mg
β-καροτένιο 48,5 µg
βιταμίνη B9 8,0 µg
ασβέστιο 5,5 mg
μαγνήσιο 4,5 mg
σίδηρος 0,2 mg
* Μέσες τιμές σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ και Ciqual