Οι μπανάνες plantain

Από καθαρά αισθητικής πλευράς, οι μπανάνες plantain δεν είναι πάντα πρότυπο ομορφιάς. Πιο επίπεδες και πιο επιμήκεις από τις συνηθισμένες μπανάνες, αποτελούν αναμφίβολα μια νέα γευστική ποικιλία που μπορεί να τη γευτεί κανείς σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης. Οι μπανάνες plantain περιέχουν λίγα σάκχαρα και πολύ άμυλο, γι’αυτό μαγειρεύονται και τρώγονται με διαφορετικό τρόπο. Χρησιμοποιούνται περισσότερο ως λαχανικό παρά ως φρούτο.

Η λεπτή διαφορά

Οι μπανάνες plantain πρέπει να είναι σφιχτές. Μην επιλέγετε τις πολύ μαλακές. Μπορείτε να αγοράσετε αυτές τις μπανάνες με φλούδα πράσινη, κίτρινη ή μαύρη, ανάλογα με το πώς θέλετε να τις καταναλώσετε.

Συντήρηση

Συντήρηση

Διατηρήστε τις μπανάνες plantain σε θερμοκρασία δωματίου για να διευκολύνετε με τον καλύτερο τρόπο τη διαδικασία ωρίμανσης. Μην τις τοποθετείτε στο ψυγείο γιατί δεν αντέχουν σε θερμοκρασία κάτω των 8°C.

Πώς τρώγονται

Οι μπανάνες plantain γίνονται όλο και πιο γλυκές καθώς ωριμάζουν. Οι άγουρες, πράσινες μπανάνες plantain είναι σφιχτές, περιέχουν άμυλο και αποτελούν ένα γευστικό υποκατάστατο της πατάτας που συνήθως βράζεται και γίνεται μους. Πρόκειται για ένα συνοδευτικό πιάτο, νόστιμο επίσης και τηγανιτό (για παράδειγμα, τα πιάτα «patacones» και «tajadas» από τη Νότια Αμερική). Οι κίτρινες μπανάνες plantain είναι πιο γλυκές και είναι εξαιρετικές στο φούρνο, τηγανιτές ή μους. Οι μαύρες, ώριμες μπανάνες plantain είναι πολύ γλυκές και μαλακές. Γευτείτε τες φρέσκιες ή τηγανιτές ως επιδόρπιο.

Πότε είναι η εποχή για Μπανάνες Plantain

no no no no no no no no no no no no
ΙΑΝ. ΦΕΒ. ΜΑΡ. ΑΠΡ. ΜΑΙ. ΙΟΥΝ. ΙΟΥΛ. ΑΥΓ. ΣΕΠ. ΟΚΤ. ΝΟΕ. ΔΕΚ.

Από πού έρχονται;

Εκουαδόρ

Μπανάνες Plantain

Θρεπτικά στοιχεία

Μέσες τιμές ανά 100 g*
θερμιδική αξία 122,0 kcal
πρωτεΐνες 1,3 g
υδατάνθρακες 29,6 g
από τους οποίους σάκχαρα 15,0 g
λιπαρά 0,4 g
από τα οποία κορεσμένα 0,1 g
χοληστερόλη 0,0 mg
φυτικές ίνες 2,3 g
νάτριο 4,0 mg
βιταμίνη C 18,4 mg
β-καροτένιο 457,0 µg
βιταμίνη B9 22,0 µg
ασβέστιο 3,0 mg
μαγνήσιο 37,0 mg
σίδηρος 0,6 mg
* Μέσες τιμές σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ και Ciqual

Green, yellow or black - always delicious!

After about 2 weeksDeep-fry or mash After about 3 weeksRoast, bake, boil, deep-fry or mash After about 4 weeksCan be eaten as a dessert