Πορτοκάλια

  • + πλούσια σε φυτικές ίνες
  • + πλούσια σε βιταμίνη C
  • + πηγή βιταμίνης Β9 / φολικού οξέος
Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι δυναμωτικά αλλά και πολύ δροσιστικά αν καταναλωθούν με τη μορφή φυσικού χυμού. Υπάρχουν ποικιλίες με γεύση υπόξινη και άλλες γλυκές. Η χοντρή και μάλλον πικρή φλούδα κρύβει μια σάρκα ζουμερή, χωρισμένη σε φέτες.

Η λεπτή διαφορά

Αναζητήστε πορτοκάλια σφιχτά και καλοσχηματισμένα, με βάρος αναλογικά μεγαλύτερο από το μέγεθός τους και λεία επιφάνεια. Για ένα φρέσκο χυμό πορτοκάλι, η πιο ενδεδειγμένη ποικιλία είναι η Valencia με τον γλυκό χυμό. Αν πάλι θέλετε να φάτε ένα πορτοκάλι ως έχει, η ποικιλία Navel, χωρίς κουκούτσια, ξεφλουδίζεται πολύ εύκολα.

Συντήρηση

Συντήρηση

Τα εσπεριδοειδή δεν εξακολουθούν να ωριμάζουν μετά τη συγκομιδή και παραμένουν φρέσκα για αρκετές εβδομάδες στο ψυγείο. Τα πορτοκάλια Dole συλλέγονται με το χέρι ώριμα και ζουμερά. Στη συνέχεια μεταφέρονται στην Ευρώπη μέσα σε ψυγεία-κοντέινερ.

Πώς τρώγονται

Πριν κόψετε τα πορτοκάλια είναι απαραίτητο να τα έχετε πλύνει. Αν επιθυμείτε να στύψετε τα πορτοκάλια, θα πρέπει να τα διατηρείτε σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Τρία-τέσσερα πορτοκάλια δίνουν ένα ποτήρι χυμό.

Πότε είναι η εποχή για Πορτοκάλια

no no no no no no no no no no no no
ΙΑΝ. ΦΕΒ. ΜΑΡ. ΑΠΡ. ΜΑΙ. ΙΟΥΝ. ΙΟΥΛ. ΑΥΓ. ΣΕΠ. ΟΚΤ. ΝΟΕ. ΔΕΚ.

Από πού έρχονται;

Νότια Αφρική, Μεξικό, ΗΠΑ

Πορτοκάλια

Θρεπτικά στοιχεία

Μέσες τιμές ανά 100 g*
θερμιδική αξία 44,5 kcal
πρωτεΐνες 1,0 g
υδατάνθρακες 9,0 g
από τους οποίους σάκχαρα 9,0 g
λιπαρά 0,2 g
από τα οποία κορεσμένα 0,0 g
χοληστερόλη 0,0 mg
φυτικές ίνες 2,1 g
νάτριο 2,0 mg
βιταμίνη C 53,1 mg
β-καροτένιο 95,0 µg
βιταμίνη B9 30,0 µg
ασβέστιο 40,0 mg
μαγνήσιο 10,0 mg
σίδηρος 0,1 mg
* Μέσες τιμές σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ και Ciqual